Söndag

Då var det dags att åka tillbaka till helvetesstaden igen, har inte varit i lägenheten på två veckor nu. Riktigt skönt ändå.
Men nu är det dags igen, stannar dock barar tills onsdag. För på Torsdag ska jag på begravning :(, och på Fredag har jag praktik. Praktiken gick väl hysad i Fredags, fick prismärka mängder med varor och sen damma hela (!) parfyrmhyllan, ni anar inte hur jobbigt det var. Jag menar vara super försiktig med att ta ner alla, damma den hyllan, ställa upp dom igen och hålla koll så att dom kom på rätt plats osv. Men jag överlevde :).

Nu får jag packa det sista innan Marcus kommer och hämtar mig och kör mig till Hällevadsholm, snällt så slipper jag ta bussen till tåget :).

Puss


Kommentarer
tess

Sluta snacka skit om uddevalla! :(

2009-11-09 @ 17:15:06
URL: http://ntess.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0