091020

Hej på er :)
Skolan var faktiskt helt okej idag ändå..först på svenskan så såg vi på typ Karl-Bertils julsaga på youtube, och skulle sen svara på några frågor. På hantverken sminkade vi, brukar ju vara bland det värsta jag vet men gick ändå helt ok idag :). Sen så hade det regnat så mycket så att vi inte kunde ha våran idrott, så skulle ha teori ist men så fanns det inget klassrum med en projektor och sen funkade det inte att lägga upp den uppgiften vi skulle få. Så vi fick sluta ca 1 och 1/2 timme tidigare (y).

Efter skolan så var jag hos Pernilla med Tess, och sen blev det en sväng ner till donken för en daim deluxe glass (inte bra) ni anar inte hur god den var, testa :D.

Och nu måste jag plugga lite svenska + att vi har praktiskt prov i make up i morgon, IG så bra kommer det gå för mig.

Vi hörs i morgon puss hej.


Kommentarer
Alexandra

sv; tack så mycket.



Snygg bild ;)

2009-10-20 @ 21:24:46
URL: http://laalexandra.blogg.se/
Justine

haha rolig bild:D



sv: ju det är bara bra med mig, fast hade en lång dag i skolan så jag känner mig helt slut menmen imorgon är jag ledig så det känns bra då kan jag sova:D Hade du en rolig dag? kramis

2009-10-20 @ 22:39:03
URL: http://justiner.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0