090921

Stannade hemma från skolan idag, hade så jävla ont i magen i morse. Börjar iofs bli bättre nu. Var iaf en bra dag att vara sjuk på slipper ju hantverken! Jag vet helt seriöst inte om jag pallar att gå ca 2 år till, börjar nästan fundera på om det är värt att byta och gå om ett år. För jag har ångest över att gå till skolan.

Nog om det. Jag vet själv hur tråkigt det är att läsa bloggar utan bilder, men som sagt så är ju min dator på lagning. Så använder skoldatan och har nästan inga bilder här, men får väl börja lägga in så att det blir lite roligare.

Puss


Kommentarer
Terese

Följa varandra på bloglovin?

2009-09-21 @ 14:44:20
URL: http://londonflickan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0