18 år

Idag mår jag inte bra.

Min 18-årsdag började med att jag tog körkort, perfekt start måste jag säga :D.
Hade ju inte berättat för någon alls att jag skulle ha det igår, men alla sa typ såhär "Jaaa, jag kände allt på mig att det var idag du hade det!" haha.

Vidare hem till Bullaren och efter en liten stund kom bästa Maja och gjorde sig i ordning här, vi åkte och hämtade Amanda N vid bussen (helt själva!! ;) ).

Sen vid 6 tiden kom mina underbara kompisar käka tacos, spela spel, dansa marängswiss osv. Kärlek till dom.
Ju längre in det blev på kvällen desto fler folk droppade in.
Hade en jätte bra 18-årskväll.

Tack alla söta som gratulerade mig :).

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0