arg

Vaför kan inte folk låta andras saker vara?
Var på torp förut o var inne på Vero moda, tog av mig klockan i omklädningsrummet och tänkte nu får jag inte glömma den där sen!
Vilket jag givetvis gjorde, men kom på det snabbt, max 5 min. Sprang tillbaka för att kolla om den låg kvar, men icke. Och dom hade inte fått in någon i kassan heller. Gick tillbaka efter en timme men inte då heller.
Hon tyckte det var väldigt konstigt att någon hade snott på den lilla stunden, eftersom det nästan inte var någon där under den tiden...

Jag vet att det var mitt fel eftersom att det var jag som glömde den. MEN jävla idiot som snor den. åå.

Hade som tur var försäkring, så om vi gör en polisanmälan, får jag förhoppningsvis en ny!


Kommentarer
Jessica

Trist med klockan :(



Tack för att du gillar min blogg! Jag tar hand om två tjejer på 10 och 12 år!

2010-02-11 @ 23:01:50
URL: http://jessicasworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0