jag ser det snöar...

Hur himla mycket snö finns det egentligen? Om man kollar genom altandörren så går det upp till midjan på mig..och källaringånen är helt igensnöad. Och kommer inte härifrån, för här har det då inte varit någon plogbil. Övertråden till hagarna syns knappt, snövallarna går halvägs upp på lagårn osv, osv.
Skulle inte förvåna mig om strömmen går snart..

Tycker extra synd om min mor o bror som skulle åka till juukasjärvi (stavning?) idag, dom fick evakueras från sitt tåg innan dom hann komma till gbg. Men som tur var så var det tåget dom skulle ta till sthlm försenat, så dom hinner kanske med det, men sen måste dom även hinna med ett nattåg därifrån, vilket tydligen var 6 h försenat. Så resan som egentligen skulle ta 20 h, tar nog ganska mycket längre tid.


Kommentarer
lina

amanda sa att åsa å anna verkar ha de bra ändå, dom satt tydligen å pimpla vin =)

2010-02-21 @ 16:43:10
URL: http://linawestin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0