spola tillbaka tiden, ja tack.

Jag vill väldigt gärna spola tillbaka tiden till v.34



Kommentarer
Helene

Hej! Vad roligt att höra att du gillar bloggen :)



Det är min pålle på bilden. Jag äger henne ihop med min bästa kompis så när jag åkte visste jag att jag lämnade henne i bra händer :)

Det är en lite speciell historia med henne eftersom tanken var att vi skulle rida in henne och sedan sälja henne som 3.5åring. Men hon skadade sig och vi har fortfarande kvar henne, nu som 5åring. Jag visste dock när jag åkte att så fort hon är bra ska hon säljas och nu är hon utlånad till en tjej för evetuell försäljning så jag visste när jag åkte att det antagligen var sista gången jag såg henne.

Självklart var det jobbigt, men eftersom jag var så inställd på det gick det ganska bra.

Så det beror ju helt på vilken situation man är i när man åker iväg från sina hästar ett år, om man har nån som kan ta hand om dom och allt vad det är. Men om du kan lösa allt så tycker jag absolut inte du ska tveka på att åka :) Vem vet, du kanske hamnar hos nån som har hästar! Jag har knappt sett röken av hästar under tiden här vilket är väldigt tråkigt!



Du fick en ganska lång kommentar tillbaka hörru ;) Lycka till med allt!

2010-02-04 @ 20:58:29
URL: http://helene10.blogg.se/
Charlotte

Finaste :) <3

2010-02-05 @ 20:46:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0