30/11

Alltså, jag hatar min skola. Den är så sjukt jävla otroligt värdelös. Idag bevisade dom återigen att det faktiskt är så. Blir sååå arg!!!! Det är ju himla schysst att säga nu innan jullovet att man måste ha godkänt i projektarbetet för att få ta studenten, att det är ungefär en miljon mer saker som man måste göra på projektarbetet för att få godkänt. Så säger dom att informationen har legat ute, jaha okej men vart fan då!? Orkar inte. Vi börar äntligen bli lite klara med projektet, men nej då har vi inte ens gjort en femtedel hur mycket mer saker som helst. Såå kul att dom säger det 3 veckor innan jullovet, och när man bara har ca 4 kvar efter lovet. + Massa mer saker med den skit skolan

Jaja.. vart på riskettan idag. Blev förvånad var inte alls tråkigt faktiskt :).
O efter skolan åkte jag och bror till GBG för att köpa julklappar, köpte bara två men men bättre än inga :). Köpte även ett par skor, i affären tyckte jag dom var skit snygga men nu vet jag inte längre haha :(. Men men :)

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0