Varning för långt.

Helgen då

I Fredags var jag som sagt i Skara och Skövde, gick bra faktiskt :).
I lördags blev det ikea med Mammo, Catarina, Evelina och Isabelle. Skulle bl.a köpa en hylla och säng till mig, det gjorde vi. Och när vi kommer till Uddevalla och ska sätta upp det i lägenheten, så har vi fått fel färg!! Vi ringde till Ikea, och då visade det sig att dom hade bytat plats på den hyllan, så det inte stod på samma ställe längre.... men tydligen är det kundens skyldighet att kolla artikelnummret. Hur ofta gör man det?
I alla fall så åkte vi tillbaka till Ikea, lika bra att göra det direkt. mm så bytade vi hyllan oså, när vi kom ut till bilen så har någon kört in en kundvagn i bilen!?!?! Så det blev en repa + en buckla. Jätte kul.
Sen väl hemma i Bullaren igen, så gjorde jag och Isabelle varma mackor och varm fruktsallad. Sjukligt gott :). Sen såg vi på one tree hill och efter det sovade vi.
I går tränade jag med Gagge för Anna Björnsdotter, gick jätte jätte bra :). Aaaaa och sen åkte vi (samma som var med till ikea) upp till Regina, på sån där sminkgrej. Seeen in till stan, jag och Isabelle åkte ut till torp köpte milkshake och pommes frites, körde ut på parkeringen. Så att vi tog upp fyra parkeringnsrutor, vi skulle stå mitt i mitten förstår ni.
Sen sov Isabelle här :).
Hoho har i alla fall skrattat mer än på väldigt länge pga av henne, för hon är bäst :).

MM det var min helg, sköönt att vara nykter måste jag säga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0