hehe

Idag har jag vart i Borås och Gbg, och påbörjat delar av vårat projektarbete. HAHA Borås blev fail som faaan.. men Gbg blev bra i alla fall. Aaa så atte blir väl en tur till, till Borås snart I guess.

Nu tänkte jag typ sova, är super mega trött ungefär så.

Och a juste, när vi åkte hem från Gbg så regna det fruktansvärt mycket. Så kommer det en buss på höger sida, och vi får seriöst en våg av vatten över oss!!!! Såg absolut ingenting för några sekunder, kändes som vi körde rätt igenom ett vattenfall, dö äckligt.







Kommentarer
johanna

haha!



Följ gärna mig på bloglovin. Jag skriver om sex, kärlek, tips och lite om min vardag =)

2010-09-16 @ 10:37:28
URL: http://johannalicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0