26 December

Finns inte så mycket att säga om denna dagen heller. Jag har jobbat hela dagen, eller slutade tidigare än vanligt. Men ja, i princip hela dagen eftersom att dem ju har jullov nu. Dagen har trots allt gått snabbt, tog metron och åkte till en airport :). Mitt ena värdbarn älskar tåg och flygplatsen, så det var roligt faktiskt. Efter detta gick jag återigen till metron och tänkte försöka mig på att hitta kläder till nyår. Utan någon lycka, provade dock en hel del men det var ta mig fan något fel på vartenda litet plagg. Eller ja, hittade i och för sig en klänning som var ganska så fin meeen den kostade $ 250, katjing. Inte som hittat direkt. Jag får lite panik över detta må jag säga, ska ju trots allt fira nyår i New York, då vill man ju ha något fiint faktiskt.....jaja. 3 dagar på mig.


weheartit.com


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0