Hair dresser

Juste. Idag har jag även varit och bokat tid hos frisören. Känns lite läskigt att gå till frisören här måste jag säga, men tanke på ev missförstånd osv.. Men hon jag pratade med och bokade tid hos verkade jätte bra, så jag håller tummarna! Det känns även lite läskigt med tanke på att jag nästan aldrig har gått till frisören, det har bara varit mamma, Alex eller Marie. Alltså människor jag känner väldigt bra. Men det kan ju bli intressant detta! :)

Jag visade bilden på hur jag ville ha det och hon trodde inte det skulle vara några problem. Tänkte jag kunde visa er också;



Vad tror ni? Om det nu är någon av er som mot förmodan inte skulla tycka om denna otroligt snygga färg, så behöver ni inte bli oroliga redan. Är tyvärr inte förens i början av nästa år som jag fick tid! Den som väntar på något gott...


Kommentarer
salvar

hihihihiiihihi du komemr bli så fin

2011-12-01 @ 03:55:51
salvar

I love the colour

2011-12-01 @ 03:56:03
Evelina

Ska du färga det så där? Det var ju skithäftigt! :D Blir riktigt avundsjuk ju ;D xoxo

2011-12-01 @ 11:03:36
Moster Helene

Modigt! Allt klär en riktigt fräck skönhet! Kram

2011-12-01 @ 14:13:11
Mamma

:o Fint men det är väl engångsfärg ;)

Kram Mamma

2011-12-01 @ 22:02:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0