Hannukah Party & Picknick

Idag hade vi ett stort Hannukah party här, var massor med folk! Jag var nästan bara med barnen hela tiden, så tog väl egentligen inte så stor del av partyt. Men ja, nu har jag i alla fall varit på mitt första Hannukah party! Själva högtiden Hannukah tror jag börjar på tisdag och sen håller på i 8 dagar.
Efter detta gick jag bort till Simone och där bjöd superkocken på en god sallad. Sen kom Ellen och vi gick och köpte picknick saker som vi sedan vandrade med till ett mysigt litet lusthus (heter det så?). Var jätte mysigt faktiskt trots att det är 18 December och inte speciellt varmt. Sist men inte minst gick vi hem till Simone och tänkte kolla på en riktig gråtfilm, men det gick inte så bra av olika anledningar.
Nej tack och hej för mig. Godnatt på dorr.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0