Lucia in the united states of america

Igår var det ju lucia minsann. Önskade mig en lussebulle, fast jag fick ingen. Men däremot hade jag ju knäck och pepparkakor, så jag klarade mig fint ändå. Dessutom så hade jag en jätte mysig kväll med Simone som jag inte hade träffat på ca två veckor! Saknat hon har jag gjort.
Vi åkte i alla fall ut till IKEA (tre gånger på fem dagar!!) köpte glögg och pepparkakor, sen så myste vi ner oss i hennes soffa som förövrigt är den bästa soffan i hela världen och så kollade vi på luciafirandet på svtplay!

Har inte så gott om lucia bilder tyvärr, så därför får ni en gammal bild ifrån nian istället. Känns nästan som ett annat liv det där.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0