Negativ vs Positiv

Har mer eller mindre spenderat hela eftermiddagen med att leta nyårsoutfit. Jag säger en sak förbannade jävla tuttar, armar, ben, höfter och mage. PUNKT. Jag har inget att ha på mig, kuuuul. Åker tidigt imorgonbitti. Ja, det är ju inte så att jag inte kan shoppa i NY men, denna helgen hade jag inte tänkt mig shopping. Inte mycket i alla fall, och ni vet ju hur det är när man måste ha något. Då hittar man ju inget. Gå och dö känner jag nu.

Nejdå jag ska inte vara negativ ska ju fira nyår i min favoritstad, kommer bli grymt! Om vi inte hörs innan dess, GOTT NYTT ÅR ÄLSKADE VÄNNER


Kommentarer
Helene Ottosson

Du är snyggast i stan vad du än tar på dig! Ingen i New York har sett din gamla klänning...GOTT NYTT ÅR! Ha det underbart kul i New York!

2011-12-30 @ 11:16:08
Kickan

Ja e så jävla avundsjuk ska du veta, Nyår i New York, fyfan va häftigt :D!

Gott Nytt År!

2011-12-30 @ 16:52:41
Kickan

Åh va jag är avundsjuk, nyår i New York! Ha det toppen nu, Gott Nytt År :D!

2011-12-30 @ 17:27:53
mormor

Har många gånger varit i samma situation men när man väl kommer i väg i sin gammla stass så glömmer man av det.Jag tycker alltid Du är så fin.Ha så jättekul i New York.

GOTT NYTT ÅR1 KRAM MORMOR.

2011-12-31 @ 11:49:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0