Perfekt överraskning <3

Idag hade jag fått order om att komma bort till Simone klockan halv 12.
När jag kom dit så stod hon och väntade på mig i dörren och det första hon gjorde var att säga till mig att blunda och sätta på mig en grej på huvudet! Sen började hon leda in mig i huset och jag fick sätta mig på en stol. Och tada! Där hade hon gjort det super mysigt och gjort en jätte, jätte god middag. Absolut bland det godaste jag har ätit sen jag kom hit. Sen var det dags för mig att blunda igen. Och nu sattes Happy Birthday låten på, på datorn. Och så fick jag mig en "tårta"! Som var hur god som helst den också.
Och allt detta bara för att hon kommer vara i Florida nästa vecka när jag fyller år. Så otroligt snällt. Blev verkligen jätte glad, började tom nästan gråta när jag först öppnade ögonen! Kommer kunna leva på detta såå länge. Underbara människa!

Kyckling, klyftpotatis, tzatziki, sallad, jordgubbar, brieost och kex



Den mumsiga tårtan :)



Här är grejen jag fick på huvudet ;). Vi låtsades att det stod Happy Birthday haha :)




Tack till världens bästa Simone <3


Kommentarer
salvar

hihihi allt för dig in fina vän :)

2011-12-16 @ 05:43:56
URL: http://salvar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0