Matfikagodismatfikagodis

Mer eller mindre alla au-pairer säger att man kommer att gå upp i vikt under sitt år, att det nästan är omöjligt att inte göra det. Jag tror jag har kommit på vad man går upp av nu! Den svenska "maten" haha!! För nu när jag har fått så mycket goda saker hemifrån, vart på IKEA och köpt choklad osv. Så är det ungefär det jag har levt på de senaste dagarna. Jag känner mig som en stor degklump!
(MED DETTA MENAR JAG ABSOLUT INTE ATT JAG INTE VILL HA MERA UNDERBARA SVENSKA GODSAKER)
I alla fall, så har jag som mål att åtminstonde ha något kvar fram till julafton, en vecka och en dag. Klarar jag det tro? Jag har pepparkakor, knäck och lakrits som äts flititg varje dag. Meen på samma gång som jag får dåligt samvete över allt frossande så känns det ändå lite okej i dessa jobbiga hemlängtande tider.
Får helt enklet försöka att ta nya tag efter nyår.


Kanske kommer jag se ut såhär när jag kommer hem? Kanske de behöver ha en lyftkran för att få ur mig ur planet?


weheartit.com


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0