Min födelsedag

Och då var min 30 timmars långa födelsedag slut. Först och främst, tack så mycket för alla gratulationer! =)
19 år då, 19 hela år, 19 år gammal, 19 låter gammalt herregud jag har ju inte tänkt att bli gammal redan. 19 ååårrr.

I alla fall så tänkte jag berätta om min dag nu!
Dagen började med att vi åt cupcakes till frukost, fick blåsa ut ljusen, önska mig något och så sjöng dem Happy Birthday för mig. Så snällt av dem :). Vi har haft många diskussioner om vilken min favoritfärg är och egentligen vet jag inte, men jag gillar turkos mycket. Så det är väl mer eller mindre min favoritfärg nu antar jag. Därför gjorde min värdmamma frostingen turkos! =)
Jätte goda var dem!


Som ni vet så jobbade jag ju hela dagen eftersom att det är jullov. Men jag fick skypa en liten stund med dem där hemma. Och det var det bästa på hela dagen. Mamma, Pappa, David, Mormor, Morfar och Farfar var där och sjöng för mig när jag ringde upp. Bästaste, underbara saknade människor!
Under dagen var vi bland annat på zoo igen



Haha, egentligen är inte det här så roligt kanske. Meen, denna gorillan bajsade rätt ner på en annan som satt under han och det studsade först på hans rygg och sen ner på marken.. haha det såg faktiskt kul ut.



Sen var jag med värdfamiljen en stund, fick ett presentkort på ett spa! Hur snällt som helst, väldigt uppskattat =). Det ska bli såå skönt!

Sist men inte minst så kom Ellen och hämtade upp mig, så åkte vi till TADA starbucks, där vi fick sällskap av en minst sagt speciell gubbe.



Och här har ni mig, lite halvt rödgråtna ögon och mascara under ögonen. Ungefär så det brukar se ut efter man har varit med Ellen. Och den där gubben gjorde inte så att jag grät mindre precis! Kan ju säga att det blev en del skratt. haha




Har fått massor med fina presenter av familj och vänner, tack så jätte, jätte, jätte mycket <3. Ni är bäst helt enkelt. Underbara människor.

Min födelsedag gick lättare än vad jag hade förväntat mig, tror faktiskt att det var bra att jobba hela dagen. För då har jag inte tänkt på det så mycket. Det har inte varit lätt, det har det inte. Men lättare än vad jag trodde :).
Nu har jag två dagar kvar som jag tror kommer vara fruktansvärt jobbiga, sen ska jag bara försöka att blicka framåt.


Tack igen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0