MCR & Green Day, I love you.

Jag jobbar ju alltid lördagskvällar så idag hade jag så fint planerat att efter att barnen somnat så skulle jag minsann träna på de där luciasångerna, så att jag åtminstonde kunde några tills imorgon. Men fastnade på ett annat projekt..började kolla igenom massa filmer från bla konserter. Vilket slutade med att jag satte ihop lite av det bästa från My Chemical Romance och Green Day. Och nu sitter jag här dötrött och inte kan jag någon luciasång. Dåligt av mig.

Här är filmen i alla fall, så vad tycks? haha





Kommentarer
Kickan

Gryyymmt Jossan :D!

2011-12-04 @ 13:14:42
Anna

Kan bara säga såhär,, älskad!!! <3

2011-12-05 @ 17:46:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0