Världens bästaste

Idag när jag skulle börja jobba, så låg det fyra paket i hallen. Tänkte inte så mycket mer på det, men sen så gick jag förbi så råkade jag se "Sverige". Var nästan tvungen till att kolla igen. Var det verkligen ett sånt stort paket till mig!? Ja det var det. Började nästan gråta när jag såg det och det var det enda jag kunde tänka på hela kvällen.
Efter att jag lagt barnen så tog jag upp paketet på mitt rum, satt och studerade det länge och kunde inte bestämma mig för om jag skulle öppna det eller inte. Men det gjorde jag. När jag skulle ta ut första grejen så skakade mina händer. Och ungefär där brast det. Tog ut sak efter sak och tårarna bara rann mer och mer.
Underbara älskade människor där hemma. Saknar dem så att det gör ont. Hur ska julen gå utan dem, det undrar jag. Tack, tack, tack. Har så mycket jag vill skriva, men kan inte få ner det i ord just nu.














Kommentarer
Mamma

Det blir mycket tomt utan DIG både på din födelsedag o jul.Första gången på 19 år).:

Älskar dig lilla gumman <3 mamma, pappa o David

2011-12-11 @ 09:55:40
Josefin

ÄLSKAR ER <3

2011-12-12 @ 02:38:31
URL: http://jossanhansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0