23333

En aningens dålig uppdatering o sånt.

Meen, min data laddare typ expolderade i fredags... smälte plast på mitt finger gjorde as ont om ni ville veta? Aa i alla fall, så kunde jag ju inte använda den så länge till eftersom att den dooog och så  tar jag aldrig med skoldatan hem och dom andra datorerna vi har hemma är så jävla sega. Så där har ni anledningen.

Hade egentligen en plan att lägga upp massa bilder från lyckade kvällar under 2010, för att gårdagen var så totalt jävla misslyckad. Fast gick det då? Neeeeeeeeeeee för jag använder aldrig skoldatan hemma = Inga bilder på denna dumma macen. typ. Så istället får ni ett dötrist inlägg, inte sådär super duper kul.

Men Sverige + handboll är åtminstonde jäkligt bra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0