I'm so happy

De senaste dagarna har det hänt saker må ni tro, saker som gör mig så otroligt glad. Jag vill hoppa upp och ner av glädje, springa ut och skrika att jag är lyckligast i världen pga detta. För det känner jag mig när jag tänker på det. Men jag vill inte skriva ut det i bloggen, inte än. För varje gång jag har skrivit ned saker jag sett framemot eller är glad över har det hänt saker, saker som har gett motsatt effekt. MEN JAG ÄR SÅ GLAD ÖVER DETTA. Kan ju tala om att det handlar allt som allt om 7 personer. 7 underbara människor.

En annan sak, vet ni hur mycket jag saknar att festa? Håller på att bli tokig, jätte jätte jätte tokig.

Så den här bilden tycker jag speglar mina lyckokänslor ganska bra + saknaden till att festa. haha den hårda sanningen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0