JUST DON'T STOP RUNNING, OKEY? DON'T EVER STOP RUNNING

Idag har det varit strålande skolsken och 20-25 grader varmt. Och vad har jag gjort hela dagen? Legat inne på mitt rum, bra där Josefin bra. Blev i alla ett bra avslut på kvällen, fika med Simone.

Och när jag jobbade förut så spelade dem upp ett live klipp på radion. Fick rysningar genom hela kroppen, även fast jag inte har någon aning om vilket band det var.
Påtal om det så spelade dem Welcome to the black parade på radion också för några veckor sen. Samma känsla, fick tom en liten tår i ögat. Den låten alltså. Känslan att se den live. Ja ni vet, live musik för mig obeskrivligt.

18 mars 2011, stockholm , annexet, kärlek



Och om ni inte har något bättre för er så tycker jag att ni ska kolla mina andra klipp på youtube, love love love. Här kollar ni: http://www.youtube.com/user/joossaann92


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0