Promenad

Efter ridningen så följde jag med Madelene hem, så tog vi en härlig promenad längs Potomac river (Den stora).
Vägen tillbaka till bilen var dock inte lika rolig, det var bäck svart! Herregud jag var jätte rädd, vi gick alltså på den där lilla grusvägen med den lilla älven på ena sidan och den stora på andra, helt ensamma. Så kom vi till ett elhus, där det lyste en lampa. Tänkte, ja nu står våran mördare där och väntar på att hoppa fram och köra motorsågen i oss. Men det kom som tur var ingen galen man med motorsåg och vi kom tillslut fram till bilen. Det var där den riktiga skräcken började ta vid. Helt mörkt och vi lyckas inte låsa upp bilen! Det funkade inte att trycka på knappen, det hände absolut ingenting. Det var då jag hörde något i från skogen, tänkte att motorsågsmannen måste ha förföljt oss från huset och gjort något med bilen för att sen döda oss. Och där stod han. Med galna ögon och motorsågen redo.
Nejdå, men vi fick faktiskt inte upp bilen! Det var riktigt äckligt där ett tag, men tillslut bestämde sig nyckeln för att börja funka igen så att vi kunde åka hem :).







Kommentarer
salvar

hahahha! Fint det verkar va! dit får du ta med mig någon gång :)

2011-11-07 @ 05:03:59
Mamma

Vilka underbart fina höstbilder.Fy så läskigt att gå där i mörkret det hade inte jag vågat huhu

Kraam på dig :)

2011-11-07 @ 16:25:22
Josefin

Det var jätte fint, självklart får vi ta och åka dit någon gång Simone! :)

Ja, det var vääääldigt läskigt haha. KRAM :)

2011-11-07 @ 19:14:48
URL: http://jossanhansson.blogg.se/
Moster Helene

Vilka underbara bilder. Här är nästan alla löven borta... Måste varit underbart att sitta på en hästrygg igen! Kram Helene

2011-11-07 @ 19:27:31
Josefin

Ja det var verkligen underbart Helene! :) KRAM

2011-11-08 @ 02:06:10
URL: http://jossanhansson.blogg.se/
Renée

Så mycket spännande saker du får uppleva - fast en del verkar vara för "spännande"!

Tar du alla fina bilder med telefonen eller har du alltid med dig en "riktig kamera"?

Hoppas att allt i din "gladlista" går i uppfyllelse, och gärna tidigare än bestämt, precis som med ridningen! Tänker mycket på dig - Renée

2011-11-08 @ 06:12:21
Josefin

Jag tar bilderna med min kamera :).

Det hoppas verkligen jag med att det kommer att göra!

Kram :)

2011-11-09 @ 16:54:39
URL: http://jossanhansson.blogg.se/
mormor

Vilka otroligt vackra bilder Du har tagit.Usch så kusligt det måste ha varit för Er när Ni gick där i mörkret jag blev nästan rädd när jag läste det

Kram Mormor

2011-11-12 @ 16:47:31
URL: http://http:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0