Torsdag

Onsdagskvällen blev den bästa på länge måste jag säga. När jag slutade jobba ringde jag Simone och hon frågade så passande om jag ville äta tacos. Och det ville jag, jätte, jätte, jätte mycket. Så åkte hem till henne började göra i ordning och gud så gott det var. SÅ GOTT MED KÖTT! Sen hade vi en jätte mysig kväll, pratade, planerade, bara hade det trevligt. Var verkligen en sådan kväll jag behövde, som vi båda behövde tror jag. Hon är så himla bra den där tjejen ska ni veta.

I övrigt så åker jag ju till New York i morgon, ska bli skönt med en ledig helg. Jag ska försöka koppla bort allt som händer runt omkring mitt liv under tiden jag är där och när jag kommer tillbaka så hoppas jag att NY kan ha gett mig lite ny energi. Börjar dock bli lite nervös, trodde inte jag skulle bli det. Tror det jag är mest nervös för är att sova själv..haha tänker att någon ska komma och mörda mig. På tal om mörda, så borde jag få ur det ur mitt tankesätt. Så fort jag är det minsta rädd så får jag för mig att jag ska bli mördad haha. Så töntig jag är.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0