22 juli

Haft en väldigt lugn dag, skönt faktiskt. Det enda jag har gjort är att rida, nästan i alla fall.
I morse var tanken att det skulle bli utgång ikväll, men kände mig inte alls sugen. Så bestämde vi oss för bio, men så blev det massa missförstånd, så vi var bokade på en bio som inte fanns haha. Sen skulle jag ha åkt till en kompis i Lur, men blev så himla trött. Så har bara vart hemma denna sega fredagskväll, men kan ju vara skönt det med ibland :). I morgon jobbar jag dygnspass igen..

Det som har hänt i Norge, är något så fruktansvärt hemskt. Kan inte fatta det. Usch! Tänker på alla de drabbade.
2011-07-22 @ 22:38:38 Permalink Livet hemma i Sverige Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0