Början & slutet

Jag är viljat åka som au-pair ända sen jag var 13 år, har allitd tyckt att det har varit jätte roligt med barn!
Men nu på senare år har jag insett att jag kanske faktiskt inte klarar av att vara borta ett helt år, från familj, vänner och framförallt hästarna. Till mina hästar kan jag ju inte säga, vi ses om ett år ha det bra. För dem så är det ju som att jag lämnar dem. Så jag har varit väldigt inne på att åka till Australien istället i kanske ett halvår eller liknande, men har insett att jag inte kommer ha råd med det. Inte denna vintern och det är ju nu jag vill åka.

Så 7 maj åkte jag och en kompis iväg på ett informationsmöte, jag började fylla i ansökan. Och vips så hade jag visst skickat in den..fortfarande väldigt osäker.
Men den 27 Maj blev jag godkänd och antagen till programet, åker med cultural care. Har preliminärt avresedatum 29 augusti! Det känns väldigt väldigt snart, så jag funderar på att ringa och flytta fram datumet..
Efter detta har det gått väldigt segt har inte hänt något, har iofs inte tänkt på det jätte mycket då jag nyss har tagit studenten osv.
I alla fall, så fick jag min första match igår :)!

Så det är så det ligger till för tillfället.

Puss / Josefin


2011-06-15 @ 18:13:16 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0