föralltid

Om ni bara visste hur jobbigt det är att vara på andra sidan jorden. Jag försöker varje dag tänka, nu tar jag och sätter på mig mitt "happy face". Jag tom låtssas sätta på mig något. Jag tänker att nu ska jag gå in i den här personen vara glad på riktigt. Ibland lyckas jag riktigt bra och glömmer bort alla bekymmer för ett tag, ibland lyckas jag inte. Och det är dem där ibland stunderna som är så svåra, det är så svårt att ha ett leende. Men jag försöker, det gör jag. Och jag tänker att jag ska klara av att ha på mig mitt "happy face" ända tills jag stänger in mig på mitt rum. Då kan det bryta ut igen. Varje kväll. Jag försöker och som sagt så lyckas jag ibland, men det är svårt när man har mist en familjemedlem. Otroligt svårt.



You'll be in my heart, always. Det vet du, min älskade ponny.


Kommentarer
Helene

Vännen, det ÄR ok att vara ledsen! Det är inte alla som kan sätta ord på känslor så bra som du kan.

Skriv av dig det som känns jobbig men försök också skriva ner det som faktiskt känns bra även om det inte överväger just nu. Fråga dig varje kväll-Har jag gjort någon glad idag? och -Har någon gjort mig glad idag? Sov så gott! Kram Helene

2011-10-26 @ 21:48:34
Josefin

Tack för tipsen Helene, jag ska försöka tänka på de sakerna! Hoppas du sover gott nu :). Stor kram!

2011-10-27 @ 01:18:03
URL: http://aupairjosefin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0