Fredag 16 september 2011

Igår fick jag skypat med Amanda, familjen+morfar & Isabelle. Kändes som vanligt otroligt bra och jag säger det igen, skype måste vara bästa uppfiningen någonsin.
Jobbade sen till ca 7. Efter det gick jag ner till Bethesda och mötte upp Jule, vi tog en frozen youghurt för omväxlingens skull :). Och sen bestämde vi oss för att gå på bio, såg I don't know how she does it. Se den inte, eller alltså det var inte min smak av film om man säger så. Den kanske hade vart lite bra om man var 15 år äldre.
Och sen, ja sen kom det värsta skulle gå hela vägen hem i mörkret. Usch. Jag gick det snabbaste min ben kunde och andades typ inte och jag hade hemnummret hem till Sverige redan inslaget på mobilen om något skulle hända haha. Trodde det skulle hoppa upp någon från nån buske och skjuta mig eller liknande. Sen så ser jag det, en skugga som bara växer och plötsligt står det en vit skräckinjagande varelse uppe vid vägkanten och jag trodde okej, det här är slutet och slutade nog andas helt tror jag. Fast sen såg jag att varelsen bara var en söt golden retriver :). Hihi.

2011-09-17 @ 13:48:23 Permalink Livet i USA, första månaden. Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0