God morogon

God morgon från USA!
Hoppas allt är bra hemma i Sverige.


Gårdagen finns inte så jätte mycket att berätta om, sov hos Madelene i fredags, sen igår åkte vi in till Georgetown och bokade tatueringstid till henne :). Det är väldigt mysigt där i georgetown måste jag säga :).
Sen åkte vi hem och jag tänkte åka in till DC igen och shoppa lite, så gick till metron men så funka det inte för mig att betala testa alla möjliga grejer. Men icke, så jag blev på så dåligt humör så jag gick hem och la mig i sängen kolla på tv, satt framför datan & spela gitarr. Min lördagskväll det :p. Har nog inte berättat det men värdfamiljen är bortresta över helgen, de kommer hem i morgon kväll. Så inatt sov jag första natten ensam i huset. Det gick bättre än vad jag trodde. (behöver ju inte nämna att nästan alla lampor var tända och att tvn var på hela natten).

Idag, kommer bli en rolig dag. Idag ska jag på basball :D! Vi ska se Washington Nationals Vs. Atlanta Braves.
Skriver mer om detta ikväll skulle jag gissa på, tills dess ha en bra dag :).

2011-09-25 @ 14:06:33 Permalink Livet i USA, första månaden. Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0