Isabelle

Tänkte ägna detta inlägget till min bästa vän Isabelle. Som har stött på så mycket svårigheter här i USA att det inte ens finns ord till att förklara. Vet inte hur jag ska skriva eller hur jag ska börja, men för att göra en lång historia kort så har alltså Cultural Care ja vad ska man säga tvingat hem Isabelle. Utan att hon fick sina 2 veckor i rematch som man SKA ha, utan att hon ens fick träffa nya familjer även fast det ville träffa henne. Ja, ni hör ju hur det låter. Bedrövligt, men tyvärr sant.
Det gör så ont i mig och jag är så otroligt ledsen för Isabelles skull, min fina vän.
Och jag hoppas verkligen att människor från CC kommer hjälpa henne att göra precis det hon vill när hon är hemma igen, hitta en ny familj, ordna så hon kan komma tillbaka för en riktigt rematch, kräva alla pengar tillbaka osv. Om de inte hjälper henne, då vet jag inte vad jag ska ta mig till.



2011-09-16 @ 02:35:40 Permalink Livet i USA, första månaden. Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0