Long Island - Au pair school

Hejhej allihopa!

Jag lever. Flygresan gick bra. Men var ganska så trött efter att ha vart vaken i 26 timmar haha.

Au pair skolan är väl ungefär som jag hade förväntat mig. Eller ja, själva stället och maten är faktiskt inte så illa som jag har hört. Men lektionerna från 8am - 6.30pm, det är länge. Och alla ni som känner mig vet ju hur mycket jag hatar att prata inför grupp. Och vad tror ni jag ha fått gjort idag två gånger dessutom och helt själv, jo pratat för en grupp såklart. Underbart hehehe. Men men jag överlevde i alla fall och nu är det bara 1 och en halv dag kvar med lektioner :)!

Puss så länge
2011-08-31 @ 04:08:34 Permalink Au pair skolan Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0