Söndag

Dagen började med skypning med mamma, pappa och även lite farfar :)! Fick även skypa med lille tjocke Holger, saknar den krabaten.
Sedan blev det gymmet med Frida, gick faktiskt inte på ett pass utan använde maskinerna eller vad man nu säger. Inga med vikter eller så, men ändå! Värt att nämnas är att jag faktiskt gick dit och hem vilket tar ca 35-40 min, så tycker jag kan få lite pluspoäng idag med :). Efter detta åt jag med Ellen och Simone. Och kvällen den har spenderats med dessa tjejer hemma hos Simone, mys. Vi gjorde ägg och åt det tillsammans med det närmaste kaviar vi hade "Krabb pastej". Vilket faktiskt var riktigt gott.

Ja det var väl det.





Snälla, kan någon spola tillbaka tiden och ge mig dig tillbaka?
Vet inte varför, men det senaste dagarna har det känts som att det bara blir värre och värre. Kanske är för att jag mer och mer börjar inse att det är min sanning. Det är så himla svårt. Det gör ont i hela kroppen. Men mest gör det ont i hjärtat, så jävla ont gör det! Fattar inte varför detta skulle hända dig, jag förstår verkligen inte det. Varför skulle just du ha den hesmka oturen? Varför skulle just du råka ut för den fruktansvärda olyckan?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0