Torsdag

Dagen idag kan enkelt beskrivas med ett ord f ö r j ä v l i g. Usch säger jag bara.
Men om jag ska försöka se en bra sak med dagen så är det att jag gick till gymmet alldeles själv. Eller ja, gick ju på ett spinningpass så var ju inte själv direkt men utan någon jag kände i alla fall. Har nog aldrig i mitt liv hänt att jag har gått till ett gym själv. Så lite pluspoäng till mig där tycker jag.
Och nu tänkte jag se på bonde söker fru, det blir väl det bästa med den här dagen tänker jag.
För övrigt så stör jag mig på mig själv när jag börjar meningar med och, man ska väl aldrig börja meningar med och eller hur är det? Men det låter ju bättre med "Och nu ska jag" istället för "Nu ska jag", fast nej det kanske det inte gör? Jag vet inte, end of discussion.

Jaa och idag när jag satte mig i bilen när jag började jobba på eftermiddagen så är det första som kommer ur högtalarna den här meningen " I don't belong here". Undebart va?


Kommentarer
Helene

Många pluspoäng till dig när du går till gymmet alldeles själv! Bästa sättet att bli av med en rutten dag är att spinna skiten ur sig. Det känns gött efteråt!

2011-10-28 @ 18:26:52
Josefin

Jaa, det känns väldigt gött efteråt :)!!

2011-10-30 @ 02:40:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0