glad

Just nu sitter det en glad tjej på andra sidan jorden förstår ni. Jag har massa saker att se fram emot just nu. Vet egentligen inte om jag vill skriva ner dem, för då kommer jag bara göra mig själv besviken om det nu skulle bli så att något inte blir av. Men äsch, jag skriver ner dem i alla fall :D!

11-13 Nov - New York

20 Nov - Ridning

31 dec - 1 jan - New York

21 jan - Förmodligen kommer Kickan, Anna & Kicki

23 jan - konsert med dem

24 jan - NHL

27 - 29 jan - MIAMI

17-18 mars - Förmodligen New York till Mamma & David

24-31 mars - semestervecka någonstans med i alla fall mamma, förhoppningsvis Califrornien

Hoppas så mycket på detta nu <3. Ingenting är helt bestämt till 100% ännu, förutom första NY och ridningen. Så jag hoppas som sagt jätte mycket på det andra nu!



Kommentarer
Malin

Glöm inte att klämma in Portland om det är möjligt! ;D Eller om vi klämmer in Niagrafallet ! Som sagt , jag är ledig varje helg! Fast det fallet blir på våret, tror de öppnar maj eller något!

2011-10-30 @ 17:43:50
URL: http://mauwii.blogg.se/
Mamma

Lääängtaar sååå tills jag får krama dig och va kul de ska bli att resa runt med dig i Kalifornien.

Mars nu tack!! Kraam

2011-10-30 @ 19:06:04
Josefin

Och jag längtar sååååå tills ni kommer mamma!! Kommer bli hur bra som helst! :) Kram

2011-10-31 @ 03:59:09
URL: http://jossanhansson.blogg.se/
Victorias Jul

Lät som mycket bra saker att se framemot

2011-10-31 @ 20:02:24
URL: http://victoriajul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0