Day one

Första dagen med familjen här så åkte vi till Georgetown, fikade och kollade runt lite. Efter detta begav vi oss till Great Falls och sedan var allihopa med mig när jag jobbade. Oj, så mycket roligare det blir att jobba när man har sånna fantastiska människor i bilen! På kvällen åt vi sedan på Vapiano och jag introdocerade dem för Frozen Yoghurt. Tror det gick hem hos samtliga :). Till sist hängde vi alla lite på hotellet och sedan var det dags för mig och David att börja vandra hemmåt.

Jag ska försöka hålla mig hyfsat kortfattad i dessa inlägg och ha mer bilder istället.. haha wish me good luck!













Kommentarer
Anna

Så underbart du haft det Jossan! Härliga bilder o äventyr:) bilderna säger ju allt;) inte så konstigt att frozen yoghurt gick hem, det är ju såååå gott!!:D

2012-04-03 @ 15:52:56
lina westin

vilka härliga bilder, den där Mona är ju störtskön! =) Ta hand om dig och hälsa David och Anna!

2012-04-03 @ 20:29:47
URL: http://linawestin.blogg.se/
Josefin

Visst är det :)! Ja, vi har haft det jätte bra :). Oja om hon är :D. Tack desamma, det ska jag göra :)

2012-04-04 @ 15:44:25
URL: http://jossanhansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0