Day two

På fredagen tog vi metron in till DC, kollade på vita huset och såntdäringa. Lite starbucks fika hann vi även med, sedan var jag tvungen att åka hem igen för jobb. David följde med mig men de andra åkte vidare till Arlington Cementery. Slutade ca två timmar tidigare än vad jag brukar på fredagar vilket var väldigt passande och skönt. Denna dagen åt vi middag på Cheesecake Factory, tror även detta gick hem hos alla ;). Tillsist så sov vi allihopa på hotellet. David på golvet hihi.

















Tror David är lite sugen på cheesecaken, eller vad tror ni? Och ja, morfar började äta på baksidan..för "Det syns ju ändå inte på korten" haha!



Kommentarer
Kickan

Åh, vad härliga bilder!

Haha, jag förstår honom, vem är inte sugen på den cheesecaken liksom :D

2012-04-02 @ 20:25:16
URL: http://kickankristin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0