Hollywood, LA

På söndags eftermiddagen bestämde vi oss för att åka in och kolla Hollywood. Vi tog buss, vilket tog hela en och en halv timme! Stor stad.
Vi gick av på Walk of Fame, kollade lite på stjärnorna oså. Måste säga att jag inte tycke det var något särskilt alls. Självklart jätte kul att ha sett det, men fem minuter räckte. Sedan gick vi runt i lite affärer, ville kolla Hollywood skylten. Så slutade med att vi tog en sån där turisttur haha, åkte först och kollade skylten. Mycket längre ifrån än vad jag trodde vi skulle komma, men man såg den ju i alla fall ;). Sedan åkte vi vidare till Beverly Hills och kollade in några kändisars hus. Hollywood skylten var riktigt roligt att se tycker jag, men det andra kunde kvittat haha. Man såg något hörn här och där på husen. Samma här självklart roligt att ha sett och ha sett de fina områdena osv, men mycket mer än så var det inte. Sedan tog vi en taxi hem, men en dryyyg taxichafför. Så råkade vi ge honom 20 dollar extra i dricks. Haha, så dumt.
På måndagen åkte även jag och Alex in för lite shopping på sunset blvd, vi åkte främst in för att vi ville till en vintage butik. Hittade ett riktigt fynd, en jeansjacka för 16 dollar. Roligt att shoppa då :)



Träffade på världens lataste och coolaste hund











Christina Aguileras hus







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0