Måndag

Trots jobb från 7-18.30 så har dagen flutit på ganska så bra. Nästan inga sura miner alls under hela förmiddagen! De ni. Och på eftermiddagen hade min yngsta kille en Playdate, det är första gången sedan jag kom hit som någon av mina barn har en playdate. Det innebär något så enkelt som att dem leker med en kompis, någon kommer över eller tvärtom. Och gud så skönt det var att kunna prata med någon vuxen medans barnen lekte tillsammans. Dessvärre så var nog detta inte bara den första utan även den sista.

Ikväll var jag ute och sprang, första gången på exakt tre veckor! Dö jobbigt var det. I alla fall, sprang på ett spår. Runtomkring där jag var ute och gick igår. Så kom jag till en bro, såg ett par (antar jag) komma springades emot mig. Dem såg sådär perfekta ut, ni vet, jätte snygga träningskläder, glada miner och prat samtidigt som de sprang, bra tempo osvosv, ni fattar nog vad jag menar. Och där kom jag, helröd i ansiktet i min urtvättade, slitna, halsavklippta, lite förstora Sportshopen tröja och även mina urtvättade, slitna, gamla tävlingsshorts. Så fick jag ögonkontakt med killen, snygg han var hann jag tänka. Sedan snubblade jag på någon bräda som var högre eller något, det tog hur många steg som helst innan jag återfick balansen. Tror nästan jag nuddade brädorna med nästippen, det är ett under att jag inte ramlade! Dem så då till mig "Take it easy girl". Då mina kära vänner, då kände jag mig så fantastsikt himla bra. :)


Kommentarer
Kickan

Sv; Inte jag heller,väntar på att kunna ladda ner nya avsnitt :P. Haha, skönt att din måndag var bättre. Jösses, nu finns det alltså 3 snygga killar där iaf ;D

2012-04-17 @ 06:17:01
URL: http://kickankristin.blogg.se/
isabelle

hahahaha, tack för dagens skratt :D ser det framför mig...

2012-04-17 @ 22:36:04
mamma

säger samma som Isabelle, tack för dagens skratt ;)

2012-04-17 @ 22:47:16
Josefin

Haha varsågoda... ;).

2012-04-18 @ 01:01:01
URL: http://jossanhansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0