Route 66

Istället för att skriva om varje dag, så tänkte jag skriva lite om varje ställe. Hope you like it!

Resan började egentligen i Las Vegas natten mellan onsdag och torsdag. Men kom dit så sent, så chekade bara in på hotellet och sov. På Torsdags morgonen åkte vi iväg och hyrde bil och påbörjade den grymmaste bilresan jag någonsin har varit med om. Las Vegas - Grand Canyon. Vi körde alltså på Route 66, det var helt galet häftigt. Sjuka vidder, natur, vägar, berg, dalar, öken, allt. Vi gjorde ett par stopp på vägen. Ett av dem på en bensinmack som vi bara trodde man kunde kolla på på utsidan, men det visade sig vara en hel affär. Det var så himla häftigt, kändes som att man blev tillbaka släng till typ 50-talet eller något! Grymt var det. Vi påbörjade våran resa runt 10 på morgonen och kom fram till Grand Canyon runt halv 6 på kvällen tror jag. Så det var en liten bit att köra. Känns helt overkligt att jag faktiskt har åkt och kört på självaste route 66.



























Kommentarer
Kickan

Galet häftigt!!

2012-04-13 @ 16:08:19
URL: http://kickankristin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0