Tisdag

Trodde att jag skulle jobba heldag idag också, men det behövdes inte. Då det visst var idag skolan började, så skönt med en vanlig dag. Jobbar vanlig dag imorgon också, sedan blir det två heldagar på Torsdag och Fredag. Jag längtar så himla mycket tills nästa vecka, då allt kommer börja bli normalt igen. Känner att jag måste komma in i samma rutiner som innan all semester :). Vad har jag gjort idag då? Ja ni, jag gick upp och skulle vila en kvart tänkte jag och sedan göra något vettigt. Men vaknade upp för en liten stund sedan, 3 och en halv timme senare. Bra där.

 

Föresten, jag har nog glömt att berätta att jag blev kär under tiden vi åkte på Route 66. Så rar var han.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0