Baxter

Igår blev det utgång, vi hade bestämt att vi skulle till ett speciellt ställe men där kom vi inte in minsann, har jag sagt att jag hatar att vara 17 igen? Men vi traskade vidare, lite lost var vi. Hade ingen aning om vart vi skulle gå eller göra. Men så kom vi in på ett ställe och där var det jätte kul! Eller dem spelade typ två bra låtar sedan en dålig, så höll det på så. Men som sagt rolig och lyckad kväll tycker jag :D. Sov över hos Simone, hon har hela huset för sig själv i en vecka. Familjen har en hund som hon erbjudit sig att ta hand om denna vecka. Så hon skulle ha gått ut och gått med den imorse, men eftersom jag alltid vaknar så tidigt så sa jag att jag kunde göra det. Så nu har jag för första gången i mitt liv plockat upp hundbajs haha. Söt är han!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0