:(

Imorgon ska jag på konsert. Rise Against. Ett band som jag viljat se jätte länge.
Men jag känner inte det där inom mig som jag alltid brukar känna, den där lyckorus känslan som brukar infinna sig dagarna innan konsert, under konserten och efter. Varför finns den inte där? Det gör mig väldigt frustrerad. Gå på konserter är ju det bästa jag vet. Jag förstår verkligen inte varför jag inte känner något, det stämmer inte.
Kanske är det för att vi missar superbowl som är den största händelsen under hela året eller i alla fall största sporthändelsen. Kanske är det för att vi har sittplats och inte stå. Kanske är det för att jag inte lyssnat på bandet så mycket det senaste som jag önskar jag hade gjort. Kanske är det för att det verkar vara väldigt svårt att ta sig dit och hem. Kanske är det för att det inte är slutsålt. Jag vet inte.
Det gör mig i alla fall väldigt irriterad och ledsen. Jag hoppas att känslan kommer finnas där imorgon. Jag måste för tusan skärpa mig! För återigen detta är ju det abslout bästa jag vet!



Kommentarer
Kickan

Det kommer bli gryymmt Jossan! När dom väl börjar spela så är det bara det som gäller ;). Lova att du filmar lite å lägger upp :D

2012-02-05 @ 16:19:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0