Kul

I början av januari så var ju jag hos frisören här, gjorde lite slingor osv. Idag hade jag fått ett brev på posten från salongen, ett handskrivet sådant. Först stod det lite saker som jag antar att de står till alla, ni vet "det var roligt att styla dig, hoppas vi ses snart igen" ungefär så. Men hon hade även skrivit "Hoppas du hade kul i Miami". Det var dessutom med ett Starbucks kort som var fyllt med $5! Jätte kul tycker jag, speciellt att hon kom ihåg att jag nämnde att jag skulle till Miami :).

Idag kom barnen i säng mycket tidigare än vanligt och jag har även fått en lektion om hur man gör slängkyssar. Mina var tydligen heeeelt fel!

Påtal om frisör, jag måste verkligen gå och klippa mig. Håret har nog nästan aldrig varit så slitet som det är nu. Som ni kanske kommer ihåg så var jag väldigt nöjd med håret när jag kom ifrån frisören då i januari, främst för att hon lyckats få bort mycket av det gula. Men nu, en månad senare är det lika gult igen. Tror det beror en del på vattnet här kanske. Jaja. Någon som har en ide om vad jag kan göra med håret föresten? Lugg igen kanske?
(Kommer inte kunna gå till någon frisör på läänge, men ändå tänka lite kan man ju).



Kommentarer
Ellen

Palla ditt stökiga rum...

2012-02-12 @ 03:08:43
URL: http://ellenhedvall.blogg.se/
Josefin

palla att du ens bryr dig om att kommentera det

2012-02-12 @ 03:26:51
URL: http://jossanhansson.blogg.se/
Kickan

Det räknas inte om kläderna ligger i sängen, ett jättebra trick när man ska städa ;)

2012-02-12 @ 13:10:09
Josefin

haha så sant Kickan :D

2012-02-12 @ 14:57:00
URL: http://jossanhansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0