Last Day

Vi sov väl i en sisådär en timme innan väckarklockan ringde och det var dags för att försöka vakna och cheka ut. Kan ju inte påstå att vi var sådär jätte pigga haha. Men upp kom vi tillslut och fick chekat ut, taxin som skulle ta oss till flygplatsen kom också tillslut om än en timma försent. Men han som körde hade så fina ögon, så vi förlät honom. Flyget gick bra, sedan satt jag och hängde med tjejerna på flygplatsen i Washington tills det började bli dags för dem att cheka in. Som jag redan skrivit så var det väldigt jobbigt att säga hejdå igen. Blev en del tårar och just nu känns det fruktansvärt långt kvar tills jag kommer hem och får träffa dem igen. Vill i alla fall återigen skriva att vi hade några helt fantastiska dagar ihop, vi har haft det så otroligt kul! :)
Vill även säga att jag förälskade mig i Miami, även fast vi inte var inne i själva Miami. Vi bodde ju på Miami Beach, men ändå jag känner att där, där skulle jag trivas ;). Och jag kommer defnitivt åka tillbaka dit någon gång! Kan bara tänka mig hur grymt det måste vara när det är högsäsong, när det var mycket drag i januari!



Simone och Ellen var så snälla och kom och hämtade upp mig på flygplatsen, vad skulle jag gjort här utan dem?



Kommentarer
Ellen

Vad skulle vi gjort utan dig?

2012-02-03 @ 01:59:17
URL: http://ellenhedvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0