Miami day two

Det första vi gjorde när vi vaknade var att gå till starbucks för att köpa frukost, det fanns ett starbucks precis bredvid stranden. Så här har ni frukostutsikten i Miami, inte så dålig va? Helt klart topp 3! (Det var även här vi såg "Beach closed Midnight - 5am")



När ätit upp frukosten gick vi givetvis till stranden för att sola och bada, så otroligt underbart var det.






Efter att ha pressat i några timmar blev det dags för middag och lite shopping, pizza och panini denna gång. Vi bestämde oss också för att gå till Miami ink bara för att kolla och ja ni vet ju hur den historian slutade! Det var bland det häftigaste jag någonsin upplevt, helt galet! Kan verkligen inte fatta att jag, lilla jag från Bullarn har tatuerat mig på Miami Ink!! Vi alla kom därifrån med världens lyckorus, kändes som att sväva på moln och jag tror jag pratar för alla fyra. Sedan inhandlades dricka och festen började. Hade grymt roligt på rummet innan vi gick ut haha, kan ju säga som så att jag och Anna, vi är ganska grymma på kotten! Massa härliga skratt. Sedan var det dags för utgång, vi skulle egentligen ha mött upp några grannar men stället dem var på var så långt bort så vi testade ett annat ställe en av dem sagt skulle vara bra. Men där kom vi då inte in! Eftersom att det stället låg precis vid stranden så gick vi dit för en liten stund, dock inte länge. För när vi kom nära ett sånt där "hus" så började det lysa en röd lampa, typ laserstråle mot oss haha. Så vi sprang och massa människor omringade oss, (kändes så i alla fall), men vi klarade oss undan och gick vidare. Så gick vi in på ett ställe och fy tusan vad roligt vi hade och som vi dansade! Jag hade så fantastiskt roligt så det är nog nästan inte sant haha! Resten av kvällen innehöll bl.a gitarrspelande med "uteliggare", donken, galen granne osv.









Jag kan säga som såhär att 28 januari 2012 var en av de abslout bästa dagarna i mitt liv, underbar dag på stranden, tatuering på Miami Ink, fruktansvärt lyckad utgång. En massa skratt hela dagen/kvällen/natten lång. Och allt detta med dessa fina fantastiska vänner <3 TACK & massa kärlek till dessa tre människor.


Kommentarer
Kickan

Kotten ja, men jag å Kicki tog oss faktiskt där på slutet, haha!

Tack själv, allihop, för en underbar resa! <3

2012-02-02 @ 11:53:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0