TGIF

Då var det fredag igen då. Denna veckan har dock inte gått fort, den har varit så otroligt sjukt seg. Kan nästan inte beskrivas med ord. Men men, nu är det ju Fredag i alla fall. Ca 5 timmar jobb kvar denna vecka, då denna helgen kommer bli min lediga helg. Åker ju till Chicago imorgon vet ni. Vilket ska bli jätte roligt. Har fått lite uppdateringar från mamma att både pappa och David har kommit i mål på riktigt bra tider. Skönt och roligt att höra. Man blir ju så oroligt att det ska hända något haha. Annars då? Försöker packa så smått och ska skypa med Kickan om en liten stund, sedan är det jobb som gäller

Jag väntar på bilderna som vi tog, Simone håller på att redigera dem. Men här kan ni få en som är klar. Så himla duktig är hon! :)



P.s Har ingen aning om hur uppdateringen kommer bli i helgen, men lär ju ha wifi någonstans :). Jag håller i alla fall på och gör några tidsinställda, så något kommer det finnas att läsa. D.s (Tidsinställt inlägg betyder att jag skriver det nu och kan sedan välja när jag vill att det ska uppdateras, alltså när det ska komma upp på bloggen)



Kommentarer
Renée

Det är lätt att vara duktig när man har en vacker modell!! Kram Renée

2012-02-26 @ 00:51:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0