21/2 2012

Var riktigt taggad på ett Body Pump pass idag, men såklart så kom aldrig instructorn. Jag satt där och väntade så vackert, men som sagt ingen kom. Blir så tje påt. Körde åtminstonde crosstrainern 40 min innan men borde ha stannat kvar och gjort mer efteråt, eftersom att det nu inte blev något pass. Men då blev jag så himla otaggad och lat, så jag gick hem. Hatar mig själv när jag blir så laaaat. Jaja. Denna dagen har flutit på den med, idag var det bara den yngsta killen som inte hade skola. Och när man bara har honom så är allt otroligt mycket enklare. Haha vi åkte på "scooteradventure" och jag lånade då den äldsta killens kickboard och seriöst, det var ju jätte jobbigt för högerbenet..

Här får ni en söt bild på mig när jag så fint åker kickboard.





Kommentarer
Kickan

Haha, ja men då fick du ju ditt träningspass ändå ;)

2012-02-22 @ 11:40:49
URL: http://kickankristin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0