Bye beautiful Chicago

Vi vaknade upp en aningens sega på söndagsmorgonen efter bara några få timmars sömn, men vi kunde ju inte missa den gudomliga frukosten. Efter frukost och utchekning begav vi oss mot Navy Pier som jag skrev om i ett annat inlägg. Var jätte mysig och jätte blåsigt.. Jag kan tänka mig att det är typ världens grymmaste ställe att hänga på under sommaren, kan ju önsketänka mig en till tripp dit då kanske! Sedan köpte vi kaffe och satte oss i Millenium Park och bara hade de gött. Tillsist så åt vi på "Rainforest Cafe´", det är som det låter. En resturang som mer eller mindre ser ut som en regnskog, djungel, djur osv. En gång i halvtimmen började det dessutom åska! De ni.
Sen var tyvärr våran vistelse i denna vackra stad över och vi begav oss mot flygplatsen. Som jag nämt tidigare så fick ju jag inte samma flyg hem som Ellen och Simone, utan skulle vänta i ca tre och en halv timma längre. Som tur var så var det samma sak för Lina. Så tiden gick faktiskt ganska snabbt ändå, fram tills Lina hade gått på sitt flyg. En halvtimme innan mig. Fast så blev det inte riktigt, mitt flyg blev försenat i nästan två timmar. Det var sådär lagom kul att sitta där helt ensam. Men men, fram kom jag tillslut. Och hemma var jag strax innan 3, kändes inte jätte roligt att ställa klockan på 06.50 då. Men jag har överlevt även denna dag!











Resan kunde inte ha blivit bättre, helt perfekt skulle jag nästan vilja påstå. Måste säga det igen, otroligt vacker stad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0