ÄNTLIGEN, LYCKLIGAST I VÄRLDEN

Nu är hon äntligen här. Äntligen, äntligen, äntligen. Underbara människa! Hur har jag kunnat vara utan henne i fem månader? Jag är så otroligt lycklig just nu, så det finns nästan inte. Bäst är hon. Tänk att hon är här hos mig nu, det är ju hel grymt!



Och kolla vad massa gott jag fick av henne! (Mitt godisuppehåll har nu uppehåll ha ha)



För er som inte vet, så har jag och Kickan umgåts med samma folk sen i åttan ungefär. Men det var inte förens i sommar som vi två började umgås. Jag tackar gud för att vi åkte till P&L tillsammans, det var där vi ja vad ska man säga fann varandra haha! Sen hade vi en otroligt grym sommar ihop, sen åkte jag och nu är hon häääääär<3

Puss från världens lyckligaste tjej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0